sad sad .

sad

آيا پارافريز مقاله براي دانشجويان الزامي است؟

نوشته‌هاي دانشگاهي اغلب اطلاعات برگرفته از منابع چاپي را با نوشتۀ خودشان تركيب مي‌كنند تا به اعتبار و قابل‌استناد بودن آن بيافزايند. اين فرآيند براي تحقيق و توليد دانش جديد ضروري است. البته، هنگام استفاده از كار ديگران بايد مراقب باشيد كه سرقت ادبي صورت نگيرد. با استفاده از پارافريز (بازنويسي متون) و نقل قول ميتوان از سرقت ادبي در متون جلوگيري كرد. اما تفاوت نقل‌قول و پارافريز در چيست و چه زماني بايد از هر كدام استفاده كرد؟ در ادامه بحث درباره نقل‌قول و پارافرايز همراه وبلاگ شبكه مترجمين ايران باشيد.


پارافريز مقاله كنم يا نقل‌قول؟
به‌طوركلي، تنها زماني از نقل‌قول مستقيم استفاده كنيد كه دليل خوبي براي آن داريد. بيشتر مطالب مقاله‌ بايد از قول خودتان باشد. همچنين، هنگام نوشتن مقالاتي در زمينه علوم انساني معمولاً استفاده گسترده از منابع ديگر امري مرسوم است. هنگام نوشتن مقالات علوم طبيعي يا اجتماعي نيز خلاصه‌سازي از منابع ديگر بسيار رايج است اما هميشه استثنائاتي نيز وجود دارد.

مثلاً، در مقالهٔ تحليل ادبي، مايليد به‌جاي خلاصه‌سازي از نقل‌قول استفاده كنيد زيرا بخشي از كار شما در اين نوع مقاله به تحليل واژگان و عبارات خاص نويسنده اختصاص دارد.

در مقالات پژوهشي، بايد از منابع نقل‌قول كنيد تا

نشان دهيد كه منبعي قابل استناد از نكته نظر شما حمايت مي‌كند
استدلال يا جايگاهي براي نقد و نظر ارائه دهيد
زباني را كه از لحاظ تاريخي يا نقل مكان مهم است در مقاله خود بگنجانيد
بخشي از متن را كه به‌خوبي بيان شده ارائه دهيد، متني كه در صورت پارافريز يا خلاصه‌كردن دچار تغيير معنايي مي‌شود يا معناي خود را از دست مي‌دهد
در مواقع زير بايد از پارافريز يا خلاصه‌نويسي استفاده كنيد:

زماني كه ايدهٔ بيان شده برايتان مهم است نه زبان خاص بيان آن ايده
زماني كه نكتهٔ كليدي منبع را مي‌توانيد با استفاده از كلماتي كمتر بيان كنيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ شهريور ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۳۱:۰۲ توسط:هاجري موضوع: نظرات (0)

انواع بوتاكس

بوتاكس و انواع آن
بوتاكس نام تجاري يك سم توليد شده توسط باكتري Clostridium botulinum است. نام‌هاي تجاري ديگري براي botulinum وجود دارد كه Xeomin يكي از آن­ها است. در مقادير زياد ، اين سموم مي‌تواند باعث بوتوليسم شوند و احتمالاً اگر دچار مسمويت غذايي شده­ايد بايد با اين نام آشنا باشيد.

عليرغم اينكه يكي از جدي ترين عوارض بوتوليسم فلج كردن بدن است، دانشمندان راهي براي استفاده از آن به نفع انسان كشف كرده اند. مقادير رقيق و كم اين ماده را مي توان مستقيماً به عضلات تزريق كرد و باعث ايجاد ضعف كنترل‌شده ماهيچه‌ها شد

انواع برندهاي معتبر بوتاكس
بوتاكس ­ها انواع مختلفي دارند و در هر كشور با توجه به نياز و وجود شركت­هاي دارويي متفاوت و ژنتيك مردم آن كشور، نوع خاصي از بوتاكس محبوب مي­ شود و مورد استفاده قرار مي­گيرد. معروف ترين نام تجاري در اين حوزه در دنيا BOTOX است كه توسط شركت Allergan ساخته شده است و از آنجا كه اولين بار در بازار چنين محصولي ارائه مي­شد، اكنون به طور كلي اين اسم مترادف با سم بوتولينوم است. مارك هاي ديگر عبارتند از: AZZALURE ، BOCOTURE ، XEOMIN و DYSPORT.

تزريق و ماندگاري ديصپورت
تزريق بوتاكس ديصپورت فقط چند دقيقه طول مي كشد. بايد در طي دو روز اثرات تزريق را شروع كنيد. پزشك شما قبل از تزريق، از مواد بي حسي ملايم يا كمپرس يخ استفاده مي‌كند. اين كار كمك مي‌كند تا هرگونه درد در طول عمل احساس نشود. براي درمان خطوط اخم، پزشكان به طور معمول 0.05 ميلي ليتر (ميلي ليتر) را در هر زمان و حداكثر پنج بخش در اطراف ابرو و پيشاني شما تزريق مي كنند. مدت ماندگاري اين بوتاكس متغير است. در برخي مواردي كه اين ماده به خوبي عمل مي­كند، مي­تواند تا سه الي چهار ماه خوبي دوام و ماندگي داشته باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۵:۲۲ توسط:هاجري موضوع: نظرات (0)

خريد الكترود جوشكاري و سيم جوش

خريد سيم جوش يا خريد الكترود جوشكاري يكي از مواد اوليه‌اي است كه در مشاغل زيادي كاربرد دارد. در هر شغلي كه جوش دادن و اتصال فلزها به هم در كار باشد، حتماً اين قطعه مورد استفاده قرار مي‌گيرد. در حالت كلي زماني كه قرار باشد دو فلز را با حرارت و گرما به هم متصل كنند فرآيند ذوب رخ مي‌دهد، در اين موقعيت‌ها از اين قطعه ساده اما كاربردي براي ايجاد اتصال بهتر و پر كردن فضاهاي خالي بين آن دو فلز استفاده مي‌شود. سيمجوش‌ ها بسته به نوع فلز، پوشش و كاربرد آن‌ها به انواع مختلفي دسته‌بندي مي‌شود كه در ادامه مقاله سيم جوش چيست به آن خواهيم پرداخت.

انواع سيم جوش از نظر فلز بكار رفته
در اين بخش از مقاله سيم جوش چيست قصد داريم به دسته بندي و انواع اين قطعه از نظر فلز بپردازيم. سيمجوش‌ يا الكترود موارد مصرف گوناني در جوش دادن‌هاي ذوبي دارند و براي فلزهاي آهني و غير آهني مورد استفاده قرار مي‌گيرند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۰۲:۵۱ توسط:هاجري موضوع: نظرات (0)

پارافريز چيست؟

در زبان فارسي كساني كه دستي در نگارش و نويسندگي دارند به وفور از اين ترفند استفاده كرده اند . وقتي از مطاله متن يا مطلب شخص ديگر و يا كتابي افكارات و ايده هايي به ذهنمان مي آيند و يا قصد استفاده از محتواي موجود در آن متن و يا را داريم و يا قصد كاربرد موارد ارائه شده در متن را در نوشته خود هتسيم ؛

 ولي نمي خواهيم تمامي اين مطالب را به صورت آنچه كه هست بنويسيم و كپي برداري كنيم يا به عبارتي دست به ربودن مطالب ديگران بزنيم كه در دنياي نگارش و ادبيات بسيار ناپسند مي باشد و از آن با عنوان سرقت ادبي ياد مي شود .

اين كار علاوه بر ادبيات ، در گستره دانش هاي ديگر و علم و فنون نيز سرقت محسوب مي شود بخصوص در نگارش مقالات علمي . وجود موارد كپي برداري شده از مقالات ديگران در مقالات علمي خود سرقت علمي و ادبي وحسوب شده و جرائم خاصي را به دنبال دارد . از اين رو مي توان پارافريز را يك راه حل براي جلوگيري از سرقت علمي دانست.

بنابر آنچه گفته شد پارافريز يك روش حل و برطرف ساختن سرقت علمي و ادبي مي باشد .

هنگام خلاصه نويسي از كتاب يا متني بعضا بدون قصد قبلي و بدون آ«كه بدانيم و با مفهوم پارافريز آشنا باشيم ، پارافريز را انجام مي دهيم . آنچه كه از متن دريافتيم را با جملات خودمان و با كلماتي هم معني با متن اصل مي نويسيم . البته خود كار خلاصه نويسي خيلي با paraphrase تفاوت دارد زيرا در خلاصه‌نويسي، همان‌طور كه از نامش برمي‌آيد، به تلخيص و گزينش جملات دست مي‌زنيم و متن را كوتاه‌تر از آن‌چه هست ارائه مي‌دهيم و عمدتاً اين كار با استفاده از همان جملات متن اصلي انجام مي شود، اما اگر همان متن خلاصه شده را به زبان خودمان بنويسيم پارافرايز را انجام داده ايم .

در حالي‌كه در پارافريزينگ (paraphrasing) ايده و فكر اصلي را تقريباً با همان تعداد واژۀ متن مرجع اما به زبان خودمان ارائه مي‌كنيم. يعني نشان مي دهيم كه ايدۀ اصلي اثر قبلي را درك كرده ايم و به طور كامل متوجه آن شده ايم ، كه مي‌توانيم آن را به زبان خودمان بيان كنيم؛ علاوه بر اين گاهي با نحوه نگارش خود به خواننده نشان مي‌دهيم كه آن‌قدر به بحث مسلط هستيم كه داريم با استفاده از مهارت خود و بنا به نياز مخاطب، متن اصلي را بهتر و دقيق‌تر و متناسب با فهم و درك خواننده توضيح مي‌دهيم.

دانشجويان رشته ادبيات فارسي با اين كار تحت عنوان سايه نويسي و يا همان پارافريز ( paraphrase ) آشنا هستند و يكي از شاخه هاي دروسي آنان مي باشد كه در امر نگارش بايد به آن تسلط كامل داشته باشند.

دانشجويان و افرادي كه به فراگيري زبان انگليسي مي پردازند و قصد شركت در آمون IELTS را دارند نيز بايد مهارت خود را در اين بخش تقويت كنند زيرا كه در آزمون IELTS عمده ترين امتياز بخش نويسنندگي و يا ( writing ) مربوط با paraphrase  مي شود .

علاوه بر اين تعاريف و توصيفات و كاربردهاي گفته شده در مورد پارافريز بحث ما پيارامون اصلي ترين كاربرد آن در مقاله نويسي مي باشد. در امر مقاله نويسي چه به زبان فارسي و چه مقالات ترجمه شده به زبان انگليسي ، به منظور جلوگيري از سرقت ادبي و يا رفع سرقت علمي انجام شده در مقالات علمي از ترفند پارافريز  paraphrase استفاده مي كنيم .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۰۶:۱۱ توسط:هاجري موضوع: نظرات (0)

تست صدا

تست صدا

احتمالا شما هم با هفت هنر اصلي آشنا هستيد و ميدانيد كه هنر اول در جهانِ هنر ، هنر موسيقي است. بعله ، موسيقي ! اما خود موسيقي به قسمت هاي مجزا و تخصصي زيادي تقسيم بندي ميشود كه آواز خواني و خوانندگي يكي از اصلي ترين اقسام اين هنر است.

آواز خواندن يك سبك هنري به خودي خود است و حرفه اي ارزشمند و زيبا است كه هر كس مي تواند ياد بگيرد. مردم به طور گسترده اي به صداهاي ملودي كه نوعي موسيقي را مينوازد گوش مي كنند و جذب آن مي شوند.  يادگيري نحوه آواز خواندن و آموزش خوانندگي مي تواند يكي از سرگرم كننده ترين سرگرمي ها و در عين حال سخت ترين و لذت بخشترين كارهاي موجود براي انسان باشد. (به نظر من)

به جرات ميتوان گفت كه عملا هر كسي را كه ميشناسيم چه مرد باشد و چه زن ميبينيم كه گاهي در خلوت خودش شروع به آواز خواني و خوانندگي ميكند. اين بدان معناست كه ميتوان گفت كه خوانندگي حس و هنري است كه در بيشر از 80 درصد از تمام مردم وجود دارد و يا حداقل در دوره اي از زندگي آنها وجود داشته است.

خيلي از افراد جامعه علاقه‌مند به خوانندگي هستن ولي به طور حتم همه اونها توانايي و صلاحيت لازمه رو براي خواننده شدن ندارن (البته به اين معني نيستش كه اون افراد اصلا حق خوندن رو ندارن)

اين مورد كمك مي‌كنه كه احتمال پيشرفت در به شهرت رسيدن و برند شدن فرد بيشتر بشه.

مسلما همه افرادي كه توي تست صدا براي خوانندگي رايگان شركت مي‌كنن در يك سطح از آموزش نيستن، بعضي از افراد كلاس‌هاي خوانندگي متعددي رفتن، ساز كار كردن كه يقينا بهشون كمك مي‌كنه كه بهتر بخونن و بعضي افراد هم به شكل تجربي كار كردن و هيچ گونه آموزش آكادميكي نديدن.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۵۸:۲۱ توسط:هاجري موضوع: نظرات (0)

آموزش خوانندگي رپ

آموزش خوانندگي رپ

رپ يا رپ كردن به سبكي از موسيقي گفته مي شود كه در آن به خواندن يا فرياد زدن اشعار با قافيه مي پردازند. فرم هنري در اين نوع موسيقي مي تواند بنا به محتواي مورد نظر به شكل هاي مختلف در بيايد. در اصل فرم رپ مجزا از اشعار مرسوم و كلاسيك است و بيشتر بيت (bit) محور است.

سبك رپ اغلب با هسته اصلي موسيقي هيپ هاپ و موسيقي رگي  در ارتباط است، امّا اين پديده قرن ها بعد از فرهنگ هيپ هاپ است. اين سبك همچنان در سبك غير مجاز مي باشدرناتيو راك مثل كيك (cake ) و بعضي شاخه هاي ديگر هم وجود دارد.

اين سبك از موسيقي در منطقه اي بين سخنراني، نثر، شعر و آواز قرار دارد و كلمات در اين نوع موسيقي به جهت انتقال سريع مضمون و محتوا پشت سر هم و با سرعت ادا مي شوند

كلام و كلمات موسيقي رپ از قرن ۱۶ ميلادي از زبان انگليسي بريتيش گرفته شده و در قرن ۱۸ رونق يافت. عده اي ديگر نيز بر اين باورند كه، اين نوع موسيقي از گويش مردم آفريقايي-آمريكايي در سال ۱۹۶۰ گرفته شده و خيلي زود به عنوان سبكي جديد از موسيقي مطرح شده . به هر حال، امروزه سبك موسيقي رپ و رپ كردن با همراهي بسيار نزديكي با سبك هيپ هاپ در ساخت قطعه هاي موسيقي استفاده مي شود.

فرهنگ رپ و به بياني بهتر آن فرهنگي كه به طور خاص به جوانان سياه و اقشار ميانه در جوامع غرب تعلق دارد، از آمريكا سرچشمه مي گيرد و شورشگران سراسر جهان را تحت تاثير قرار داده است ، رپ بيشتر فرهنگ كوچه و خيابان است كه با استفاده از ابزار و آلات بسيار محدود و ابتدايي ، جلب توجه كرده است.

نقاشي هاي بسيار هنرمندانه و مبتكرانه بر ديوارهاي شهر ( گرافيتي) ، شعارنويسي با خط مخصوص ( به عنوان امضا) ، حركات موزون پر تحرك در گوشه ، خيابان و ترانه خواني با سبك خاص ، همگي اجزايي از فرهنگ سبك موسيقي رپ هستند.كلام موسيقي رپ با بحر طويل شباهت ظاهري دارد. كلامات تقريبا بصورت صحبت هاي عادي ادا شده و با ضربي قوي همراه مي شوند. انقطاع ها و بازگشت ها در نحوه نواخت ضرب و صداي خراش مانندي كه توسط تبديل صفحه گرامافون به يك ساز موسيقي ايجاد شده، تحرك و شوري براي شنونده ايجاد مي كند.

موسيقي رپ از تكامل اشكال ديگري از موسيقي سياهان در محله هاي فقيرنشين نظير برانكس نيويورك و تا حدودي هارلم شكل گرفته است. اين محلات، جمع گروه هايي از سياهان است كه سال ها پيش تحت شرايط فلاكت بار اقتصادي مجبور به مهاجرت از ايالات جنوبي به شهرهاي بزرگي نظير نيويورك مي شوند.

آنها كار در مزارع را رها كرده و به ترانه خوان تبديل گشتند. اما اگر به ريشه و ماخذ اين موسيقي باز گرديم به غرب آفريقا و سرودهاي ستايش ساوانا ( نام يك منطقه علفزاري در آفريقا) خواهيم رسيد. علاوه بر اين در نيجريه و گامبيا نيز تك خوان هايي وجود داشته و دارند كه طنز هاي اجتماعي را به شكل ترانه و نقالي ( چيزي شبيه استند آپ كمدي ) اجرا مي كنند كه اين بسيار به رپ كلاسيك تشابه دارد.

موسيقي رپ  از طريق محلات فقير نشين نيويورك كه محل تلاقي توده مهاجر جزائر كارائيب با توده سياه است ، بر موسيقي رگي تاثير گذاشته است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۸:۳۹ توسط:هاجري موضوع: نظرات (0)

تفاوت سيم جوش و الكترود جوشكاري در چيست؟

سيم جوش و الكترود جوشكاري
سيم ‏جوش در واقع يك سيم مفتولي بدون پوشش يا با پوشش نازك است. ولي در الكترود يك پوشش ضخيم به نام فلاكس وجود دارد. سيم جوش قابل خم شدن و انحنا بوده در حالي كه الكترود سفت و مستقيم است. هركدام از اين دو، نماينده يك نوع روش جوشكاري از نوع قوس الكتريكي هستند. در جوشكاري سيم مستقيم، سيم جوش وظيفه انتقال جريان قوس الكتريكي به قطعه كاري و پر كردن فضاي خالي بين دو قطعه را بر عهده دارد. در حالي كه در جوشكاري الكترودي، الكترود اين مسئوليت را بر عهده دارد. هردويشان مصرف مي‏‌شوند و لذا نياز به تعويض دارند. سرعت اتمام الكترودها به دفعات بيشتر از سيم‏ جوش‏‌ است و لذا نياز به دفعات تعويض بيشتري دارند.

سيم جوش چيست؟
سيم جوش از يك هسته فلزي تشكيل شده كه كاركرد آن عبور جريان الكتريسيته به منظور ايجاد قوس الكتريكي و پركردن فضاي بين دو قطعه به طور همزمان است. پوشش سيم جوش كه فلاكس نام دارد براي حفاظت از سيم جوش و جلوگيري از زنگ‌‏زدگي و واكنش‌هاي شيميايي ديگر به كار گرفته مي‌شود.

سيم جوش از يك طرف به اسپول (قرقره) متصل بوده و طول بسيار زيادي دارد. به همين جهت نيازي به صرف زمان جهت وارد كردن سيم جوش جديد در حين كار نيست. به منظور افزايش دقت كار، سيم از طرف ديگر از درون يك نازل برنزي عبور مي‌كند تا به قطعه برسد. در مورد سيم جوش‌هاي معمولي فقط در فضاي بسته مي‌‌توان كار كرد چرا كه در صورت وزش باد براي گازهاي حفاظتي مشكل ايجاد مي‌شود.

مزاياي استفاده از سيم جوش
در اين نوع جوشكاري از جريان برق مستقيم DC استفاده مي‌گردد كه موجب پايدار شدن جريان قوس الكتريكي مي‌شود

با اين روش هر قطعه‌اي را در هر مكاني مي‌توان جوشكاري كرد.
جوشكاري به شكل بسيار زيبايي انجام شده و ترشحات اضافي بسيار كمي به جا مي‌‏ماند.
ميزان گازهاي آلوده و سمي در طول فرآيند بسيار كم است.
در صورت مجرب بودن جوشكار، فرآيند مي‌تواند به شكل اتوماتيك يا نيمه اتوماتيك انجام شود.
اين روش، داراي نرخ توليد بالا مي‌باشد، چرا كه در مقايسه با روش الكترودي، زمان صرف شده براي تعويض الكترود حذف مي‌شود.

الكترود جوشكاري چيست؟
الكترود جوشكاري داراي يك هسته و پوشش است. هسته آن يك ميله فلزي است كه به عنوان يك الكترود عمل كرده و جريان برق را از خود عبور مي‌دهد و موجب ايجاد قوس الكتريكي بين نوك الكترود و قطعه كاري مي‌گردد. جنس هسته الكترود ترجيحا بايد از جنس همان ماده‏اي باشد كه قرار است فرآيند جوش بر روي آن انجام شود. الكترود در طول فرآيند ذوب شده و به عنوان ماده پر كننده بين دو قطعه كاري عمل مي‌‌كند. پوشش آن به منظور بهبود كارايي جوشكاري استفاده مي‌شود. پوشش علاوه بر حفاظت از هسته در مقابل آسيب‌هاي خارجي همچون زنگ زدگي، با پايدارسازي جريان قوس الكتريكي از طريق ورود موادي كه به آساني يونيزه (تقسيم شدن به ذرات كوچك‌تر تحت اثر بار الكتريكي) مي‌شوند، موجب بهبود عملكرد جوشكاري مي‌گردد.

 

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۴:۱۱:۵۵ توسط:هاجري موضوع: نظرات (0)

ليزر موهاي زائد مردان

آيا ليزر براي از بين بردن هميشگي مو در مردان موثر است؟
يكي از دلايل اصلي ليزر موهاي زائد مردان، اين است كه ليزر در رفع موهاي زائد در سراسر بدن يكسان عمل مي كند. درمان با ليزر، از موهاي زائد در لاله گوش تا كل پشت بدن موثر است.
اصلاح با ريش تراش يا اصلاح با موم ممكن است قابل تحمل باشد ولي كاملا غير ضروري است و اثرات آن كوتاه مدت بوده و بيهوده به نظر مي رسد.
در خصوص تاثير ليزر موهاي زائد در خصوص آقايان بايد اين حقيقت را صادقانه بدانيد، كه ليزر در بدن آقايان به اندازه خانم ها موثر نيست، اين به اين معناست كه يقينا آقايان نياز به تعداد جلسات بيشتري نسبت به خانم ها نياز دارند و همچنين به احتمال بسيار زياد نياز به جلسات يادآور ساليانه بين ۱ تا ۴ جلسه هستند. در ۹۰ درصد خانم ها معمولا ليزر پس از ۴ الي ۶ جلسه جوابدهي دارد، ۱۰ درصد خانم ها نيز به جلسات بيشتر نياز دارند. ابتدايي ترين حق شما به عنوان مراجعه كننده ليزر اين است كه تمام حقايق و احتمالات را صادقانه بدانيد و با علم به آن ليزر را شروع كنيد.

ليزرهاي مورد استفاده براي حذف موها با دقت زيادي متمركز شده اند تا بتوانند فوليكول هاي مو را بدون آسيب رساندن به پوست از بين ببرند. ليزر فقط موهاي تيره را حذف مي كند. رنگ موجود در موهاي تيره ناشي از رنگدانه اي به نام ملانين است. خوشبختانه مي توان از ملانين براي انتقال پرتو ليزر به طور مستقيم به پايه فوليكول استفاده كرد، به اين معني كه ليزر مي تواند بدون هيچ گونه انرژي هدر رفته اي كار كند كه اين منجر به گرم كردن پوست مي شود. بنابراين بايد در طول درمان از يك سيستم جريان هواي سرد نيز استفاده شود. دستگاه جنتل مكس پورو كمپاني كندلا مجهز به سيستم خنك كننده DCD™ مي باشد كه انحصارا توسط اين كمپاني به ثبت رسيده است.
آيا همه مي توانند آن را انجام دهند؟
همانند همه ي درمان هاي حذف موهاي زائد با ليزر، موهاي بلوند، خاكستري و قرمز حذف نمي شوند.
آيا ليزر موي زائد آقايان درد دارد؟
بسياري از بيماران، حذف موهاي زائد با ليزر را به حس شبيه برخورد يك نوار لاستيكي به پوست تشبيه مي كنند. اما مطالعات نشان مي دهد اين درد خفيف است و كمتر از ۱ درصد از بيماران نياز به كرم بي حس كننده دارند.
انجام ليزر در مراكزي كه پزشك متخصص حضور نداشته باشد، مي تواند عوارض جدي را براي فرد ايجاد كند.
خطرات احتمالي ليزر موهاي زائد آقايان
– خبر بد
در صورت انجام ليزر در مراكز غير معتبر، حذف موي هاي زائد با ليزر مي تواند باعث تغيير رنگ پوست، سوختگي، زخم، و ضايعات شبيه آكنه شود.
– خبر خوب
مناطقي از بدن كه در برابر نور خورشيد محافظت مي شوند، عوارض كمتري پس از ليزر كردن دارند. بنابراين تا زماني كه حمام آفتاب نمي گيريد، خطري شما را تهديد نمي كند. با اين حال، كارشناسان مي گويند خطر هر گونه عوارض جانبي و يا عوارض طولاني مدت بسيار نادر است.
آيا ليزر موهاي زائد آقايان باعث ناباروري مي شود؟
شايعاتي در مورد ليزر موهاي زائد آقايان ، مبني بر ناباروري وجود دارد در حاليكه ليزر ۳ تا ۴ ميليمتر در داخل پوست نفوذ كرده و چنين عارضه اي را ايجاد نمي كند و تنها توسط رنگدانه مو قابل جذب است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۳۷:۱۷ توسط:هاجري موضوع: نظرات (0)

تست خوانندگي رايگان

احتمالا شما هم با هفت هنر اصلي آشنا هستيد و ميدانيد كه هنر اول در جهانِ هنر ، هنر موسيقي است. بعله ، موسيقي ! اما خود موسيقي به قسمت هاي مجزا و تخصصي زيادي تقسيم بندي ميشود كه آواز خواني و خوانندگي يكي از اصلي ترين اقسام اين هنر است.

آواز خواندن يك سبك هنري به خودي خود است و حرفه اي ارزشمند و زيبا است كه هر كس مي تواند ياد بگيرد. مردم به طور گسترده اي به صداهاي ملودي كه نوعي موسيقي را مينوازد گوش مي كنند و جذب آن مي شوند.  يادگيري نحوه آواز خواندن و آموزش خوانندگي مي تواند يكي از سرگرم كننده ترين سرگرمي ها و در عين حال سخت ترين و لذت بخشترين كارهاي موجود براي انسان باشد. (به نظر من)

به جرات ميتوان گفت كه عملا هر كسي را كه ميشناسيم چه مرد باشد و چه زن ميبينيم كه گاهي در خلوت خودش شروع به آواز خواني و خوانندگي ميكند. اين بدان معناست كه ميتوان گفت كه خوانندگي حس و هنري است كه در بيشر از 80 درصد از تمام مردم وجود دارد و يا حداقل در دوره اي از زندگي آنها وجود داشته است.

شرايط تست خوانندگي رايگان
ما توي تست خوانندگي به واسطه بررسي يه سري پارامترها ميخوايم افراد رو از هم تفكيك كنيم و اون‌هايي رو كه استعداد و توانايي لازم رو دارن شناسايي كنيم.

خيلي از افراد جامعه علاقه‌مند به خوانندگي هستن ولي به طور حتم همه اونها توانايي و صلاحيت لازمه رو براي خواننده شدن ندارن (البته به اين معني نيستش كه اون افراد اصلا حق خوندن رو ندارن)

اين مورد كمك مي‌كنه كه احتمال پيشرفت در به شهرت رسيدن و برند شدن فرد بيشتر بشه.

مسلما همه افرادي كه توي تست صدا براي خوانندگي رايگان شركت مي‌كنن در يك سطح از آموزش نيستن، بعضي از افراد كلاس‌هاي خوانندگي متعددي رفتن، ساز كار كردن كه يقينا بهشون كمك مي‌كنه كه بهتر بخونن و بعضي افراد هم به شكل تجربي كار كردن و هيچ گونه آموزش آكادميكي نديدن.

توي اين تست ما افراد رو نسبت به خودشون مي‌سنجيم.
مسلما سطح توقع ما از اون‌هايي كه دوره گذروندن بيشتر هستش يعني از ديد ما سطح استعداد افراد اهميت بيشتري داره چون به اين باور اعتقاد داريم كه بازدهي كار كردن با فرد مستعدتر به مراتب بيشتر هستش تا كسي كه سال‌ها آموزش ديده.

پس توصيه ما اين هستش كه براي تست خوانندگي فقط با تكيه به سواد آكادميك تون نياييد و بيشترين چيزي كه بايد همراه خودتون داشته باشيد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۶:۰۳ توسط:هاجري موضوع: نظرات (0)

ليزر موهاي زائد

قيمت ليزر موهاي زائد آقايان
انجام پروسه ليزر كردن موهاي زائد در آقايان كمتر از يك ساعت به طول مي انجامد. براي ليزر كردن ناحيه كمر و پشت خود 30 دقيقه، 20 دقيقه براي ناحيه سينه و شكم و بين 10 الي 15 دقيقه براي درمان خطوط بيكيني زمان نياز داريد. بنابراين حتي مي توانيد اين كار را در زمان استراحت ناهار خود انجام دهيد.

هزينه ليزر موهاي زائد به صورت جلسه اي تعيين مي شود. زيرا بسته به نوع موهاي فرد و قد و وزن فرد، تعداد جلسات ليزر موهاي زائد مي تواند تغيير كند. به صورتي كه پزشكان براي افرادي كه داراي قد و وزن كمتر هستند، تخفيف ليزر در نظر مي گيرند.

به طور كلي يك جلسه ليزر موهاي زائد كل بدن آقايان 2 ميليون تومان است. قيمت ليزر موهاي زائد پا ها شامل هر دو ساق، هر دو ران، باسن، ليزر موهاي زائد ناحيه تناسلي 1700000 تومان است. همچنين هزينه ليزر موهاي زائد زير بغل 90000 تومان مي باشد.

ليزر موهاي زائد چگونه باعث رفع موهاي زائد مي‌شود؟
ليزر، در واقع پرتو نوري است كه به علت داشتن ويژگي هايي نظير تك رنگ بودن و داشتن انرژي زياد، كاربردهاي متعددي در علم پزشكي پيدا كرده است. يكي از محبوبترين كاربردهاي ليزر، رفع موهاي زائد است. ليزر موي زائد، براساس خاصيت جذب انتخابي توسط رنگدانه ملانين موجود در موها، عمل مي‌كند.

به عبارت ديگر، ليزر روي سطح پوستي كه موي زائد دارد، تابانده مي‌شود، رنگدانه هاي ملانين موجود در موها، انرژي ليزر را جذب كرده و آن را از سطح پوست، به عمق ۲ تا ۳ ميليمتري پوست، جايي كه سلول هاي توليدكننده مو در ريشه موها قرار گرفته‌اند، رسانده و باعث تخريب اين سلول ها مي‌شود.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۶:۱۴ توسط:هاجري موضوع: نظرات (0)