sad sad .

sad

لیزر موهای زائد

قیمت لیزر موهای زائد آقایان
انجام پروسه لیزر کردن موهای زائد در آقایان کمتر از یک ساعت به طول می انجامد. برای لیزر کردن ناحیه کمر و پشت خود 30 دقیقه، 20 دقیقه برای ناحیه سینه و شکم و بین 10 الی 15 دقیقه برای درمان خطوط بیکینی زمان نیاز دارید. بنابراین حتی می توانید این کار را در زمان استراحت ناهار خود انجام دهید.

هزینه لیزر موهای زائد به صورت جلسه ای تعیین می شود. زیرا بسته به نوع موهای فرد و قد و وزن فرد، تعداد جلسات لیزر موهای زائد می تواند تغییر کند. به صورتی که پزشکان برای افرادی که دارای قد و وزن کمتر هستند، تخفیف لیزر در نظر می گیرند.

به طور کلی یک جلسه لیزر موهای زائد کل بدن آقایان 2 میلیون تومان است. قیمت لیزر موهای زائد پا ها شامل هر دو ساق، هر دو ران، باسن، لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی 1700000 تومان است. همچنین هزینه لیزر موهای زائد زیر بغل 90000 تومان می باشد.

لیزر موهای زائد چگونه باعث رفع موهای زائد می‌شود؟
لیزر، در واقع پرتو نوری است که به علت داشتن ویژگی هایی نظیر تک رنگ بودن و داشتن انرژی زیاد، کاربردهای متعددی در علم پزشکی پیدا کرده است. یکی از محبوبترین کاربردهای لیزر، رفع موهای زائد است. لیزر موی زائد، براساس خاصیت جذب انتخابی توسط رنگدانه ملانین موجود در موها، عمل می‌کند.

به عبارت دیگر، لیزر روی سطح پوستی که موی زائد دارد، تابانده می‌شود، رنگدانه های ملانین موجود در موها، انرژی لیزر را جذب کرده و آن را از سطح پوست، به عمق ۲ تا ۳ میلیمتری پوست، جایی که سلول های تولیدکننده مو در ریشه موها قرار گرفته‌اند، رسانده و باعث تخریب این سلول ها می‌شود.

 


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۶:۱۴ توسط:هاجری موضوع: نظرات (0)