sad sad .

sad

انواع بوتاکس

بوتاکس و انواع آن
بوتاکس نام تجاری یک سم تولید شده توسط باکتری Clostridium botulinum است. نام‌های تجاری دیگری برای botulinum وجود دارد که Xeomin یکی از آن­ها است. در مقادیر زیاد ، این سموم می‌تواند باعث بوتولیسم شوند و احتمالاً اگر دچار مسمویت غذایی شده­اید باید با این نام آشنا باشید.

علیرغم اینکه یکی از جدی ترین عوارض بوتولیسم فلج کردن بدن است، دانشمندان راهی برای استفاده از آن به نفع انسان کشف کرده اند. مقادیر رقیق و کم این ماده را می توان مستقیماً به عضلات تزریق کرد و باعث ایجاد ضعف کنترل‌شده ماهیچه‌ها شد

انواع برندهای معتبر بوتاکس
بوتاکس ­ها انواع مختلفی دارند و در هر کشور با توجه به نیاز و وجود شرکت­های دارویی متفاوت و ژنتیک مردم آن کشور، نوع خاصی از بوتاکس محبوب می­ شود و مورد استفاده قرار می­گیرد. معروف ترین نام تجاری در این حوزه در دنیا BOTOX است که توسط شرکت Allergan ساخته شده است و از آنجا که اولین بار در بازار چنین محصولی ارائه می­شد، اکنون به طور کلی این اسم مترادف با سم بوتولینوم است. مارک های دیگر عبارتند از: AZZALURE ، BOCOTURE ، XEOMIN و DYSPORT.

تزریق و ماندگاری دیصپورت
تزریق بوتاکس دیصپورت فقط چند دقیقه طول می کشد. باید در طی دو روز اثرات تزریق را شروع کنید. پزشک شما قبل از تزریق، از مواد بی حسی ملایم یا کمپرس یخ استفاده می‌کند. این کار کمک می‌کند تا هرگونه درد در طول عمل احساس نشود. برای درمان خطوط اخم، پزشکان به طور معمول 0.05 میلی لیتر (میلی لیتر) را در هر زمان و حداکثر پنج بخش در اطراف ابرو و پیشانی شما تزریق می کنند. مدت ماندگاری این بوتاکس متغیر است. در برخی مواردی که این ماده به خوبی عمل می­کند، می­تواند تا سه الی چهار ماه خوبی دوام و ماندگی داشته باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۴۵:۲۲ توسط:هاجری موضوع: نظرات (0)